Ahoj! Vítejte na mém pro-ana blogu. Nikoho nenavádím! Pokud se Vám tady nelíbí, odejděte. Je mi 18 let, měřím 167 cm, vážím 64 kg. Mám cíl cca 47,5 kg. Jo, a jsem Tess :)

14. - 16. 2. 2015

17. února 2015 v 1:41 | Tess |  Deník a jídelníčky
Ahoj :) Jak se Vám daří? Já jsem kvůli škole dost nevyspaná, ale jinak s jídelníčky celkem spokojená :3

Sobota 14. 2. 2015:
Snídaně: nic (nestihla jsem - vstávala jsem do práce na ranní)
Svačina: bohužel opět nic
Oběd: Pilos Cottage light, 200 g (665 kJ)
Svačina: kysané zelí, cca 40 g (35 kJ) + vaječný bílek, 35 g (75 kJ)
Večeře: mrkev, 200 g (360 kJ)
Pití: voda
Celkem: 271 / 450 kcal
Pohyb: práce, 15 min kolo, 5,2 km chůze

Večer jsem měla "chuť" se najíst (přejíst?). Ale vydržela jsem! Přemýšlela jsem totiž, co bych asi snědla, a na nic jsem nedošla - neměla jsem na nic speciálního chuť. Na sladké jsem neměla ani pomyšlení - vím, že by mě to šťastnou opravdu neudělalo. Chvíli jsem si myslela, že se aspoň napiju odtučněného mléka, ale nakonec i z toho nějak sešlo :) Takže dobré! :)


Neděle 15. 2. 2015:
Snídaně: hroznový cukr (35 kJ)
Svačina + oběd: salátová okurka, 180 g (125 kJ)
Svačina + večeře: filet z tresky, 65 g (210 kJ)
Pití: voda, zelený čaj
Celkem: 88 / 350 kcal
Pohyb: žádný

Je toho docela málo :) Té tresky jsem si odebrala jenom malinko, protože jsem nevěděla, kolik to má kJ (na 100 g 320 kJ), tak jsem si prostě raději dala málo. Ale ten hroznový cukr teda být nemusel...


Pondělí 16. 2. 2015:
Snídaně + svačina: salátová okurka, 170 g (120 kJ)
Oběd + svačina: pekingské zelí, 100 g (50 kJ)
Večeře: červená paprika, cca 15 g (20 kJ)
Pití: voda
Celkem: 45 / 200 kcal
Pohyb: 8,8 km chůze

Tak tady je toho taky málo :) Chtěla jsem sníst tu papriku celou (120 g) a povečeřet bílý jogurt, ale šla jsem se projít ven, pak jsem došla domů, pustila jsem se do úklidu, pak jsem se šla umýt no a potom už bylo 9 hodin večer :D No a tak pozdě už přece nebudu jíst, že :D

Přemýšlím ale, že pokud budu mít zítra hlad, umožním si sníst zbytek dnešních (pondělních) kcal, tzn. že si "převedu" 150 kcal k zítřejším 100 kcal, takže bych měla celkem 250 kcal... Ale uvidíme, takto "podvádět" se mi moc nechce... :D


Mějte se krásně a dobrou noc :*

Tess
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 r-i-b-s r-i-b-s | Web | 17. února 2015 v 9:42 | Reagovat

wooow jedálničky máš super, závidím (v dobrom:) a super, že si zahnala tie chute sa prejest, bohuzial mne sa to nie vzdy podari...

2 Stela Stela | Web | 17. února 2015 v 11:17 | Reagovat

Úplně skvělé. Jen tak dál. :) Moc tě za to obdivuji. Já mám vždy po jednom, či po dvou dnech problém dokončit, co jsem začla a najednou se v mém jídelníčku začnou objevovat ne příliš vábné potraviny.. pak mě to zničí.. přejím se a zkouším najít odvahu začít znovu..
Myslím, že vůbec nevadí, když si těch 150kcal přidáš do následujího dne. :)

3 must-be-thinka must-be-thinka | 17. února 2015 v 17:53 | Reagovat

uzasny jidelnicky :)

4 Ayame Ayame | Web | 17. února 2015 v 20:32 | Reagovat

Krásné :3

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama