Ahoj! Vítejte na mém pro-ana blogu. Nikoho nenavádím! Pokud se Vám tady nelíbí, odejděte. Je mi 18 let, měřím 167 cm, vážím 64 kg. Mám cíl cca 47,5 kg. Jo, a jsem Tess :)

Leden 2015

Konec pololetí, a pak nanovo -_-

29. ledna 2015 v 22:18 | Tess
Ahoj, holky :) Taky jste dnes dostávaly pololetní vysvědčení? My jo, a kupodivu jsem s výsledky spokojená. Tak, teď už "jen" napsat seminární práci, vypracovat otázky, naučit se je, přečíst knížky, odmaturovat a dostat se na výšku. A ZHUBNOUT!!! :)

Zítra mám mít podle ABC den půstu. Ale nevím, jestli si ho nějak "nepřehodím" na jiný den - mám v ledničce dost zeleniny, tak si asi dám zeleninový den. A pak zas jogurty :3

Mějte se krásně a uživejte si všeho :)

Tess

23. - 26. 1. 2015

26. ledna 2015 v 20:34 | Tess |  Deník a jídelníčky

Ahojte, zlatíčka :)

Delší dobu - od čtvrtku - jsem tu teď nebyla, měla jsem hodně školy, byla jsem v práci a taky jsem byla hodně unavená. Omlouvám se Vám tímto ;) Doufám, že už to teď bude lepší!

Nebudu to nijak zdržovat a rovnou sem přidám jídelníčky (pokračuju v ABC Diet).

Pátek 23. 1. 2015
Snídaně: nic
Svačina: jablko, 230 g (600 kJ)
Oběd: nic
Svačina: krůtí šunka, 40 g (160 kJ)
Večeře: bílé zelí, 230 g (240 kJ)
Pití: voda
Plán: 400 kcal
Skutečnost: 238 kcal (1 000 kJ)
Pohyb: 30 min chůze, 20 min kolo

Sobota 24. 1. 2015
Snídaně: nic
Svačina: jablko, 180 g (470 kJ)
Oběd: bílé zelí, 120 g (125 kJ)
Svačina: krůtí šunka, 20 g (80 kJ) + Ovofit ananasový, 140 g (400 kJ)
Večeře: rajče, 150 g (135 kJ) + krůtí šunka, 40 g (160 kJ)
Pití: voda
Plán: 350 kcal
Skutečnost: 326 kcal (1 370 kJ)
Pohyb: 55 min chůze, práce

Neděle 25. 1. 2015
Snídaně: nic
Svačina: nic
Oběd: nic
Svačina, večeře: pomelo, 590 g (1 030 kJ)
Pití: voda
Plán: 250 kcal
Skutečnost: 246 kcal (1 030 kJ)
Pohyb: "couch potato" :D (tzn. žádný)

→ Vím, to jídlo bylo v neděli rozloženo úplně špatně. Pomelo je sice nízkokalorické ovoce, ale přece jenom je to pořád ovoce, takže v odpoledních hodinách by se už jíst nemělo. No a já to snědla k večeři... A pohyb? No comment.

A konečně dnes, pondělí 26. 1. 2015
Snídaně: nic
Svačina: nic
Oběd: pomelo, 100 g (175 kJ) + Milko Ovocný tvaroh s jogurtem brusinka, 140 g (540 kJ)
Svačina: nic
Večeře: rajče, 130 g (120 kJ)
Pití: voda
Plán: 200 kcal
Skutečnost: 199 kcal (835 kJ)
Pohyb: 20 min chůze

EDIT: Přežrala jsem se. Nehorázně moc. Je mi blbě. A dobře mi tak. Začalo to jogurtem, pokračovalo sýrem, pak chlebem s máslem, pak těstovinami, buchtami, mlékem a skončilo to čokoládou. Jsem hnusná, tlustá, nemožná kráva, co nic nevydrží. Malý neschopný rozmazlený fracek. Je mi blbě ze sebe i z jídla. FUJ. PROČ JSEM TO UDĚLALA???

Zítra hladovka. Držte palce!

Mějte se :)

Tess

Vzpomínky... :)

23. ledna 2015 v 0:25 | Tess |  O mně
Tak dnes už podruhé zdravím :)

Určitě to znáte taky - poslechnete si nějakou písničku, kterou jste poslouchaly třeba před půl rokem či rokem, a naráz se Vám vybaví všechny pocity, vůně a vzpomínky* na to, co tehdy bylo...

Já jsem si teď pustila HEX - Ked sme sami, což je písnička, kterou jsem poslouchala loni v červnu, když jsem vážila okolo 47,5 - 49 kg. Jak jsem to slyšela, tak mi bylo naráz hrozně fajn, a zároveň hrozně smutno a úzko. Měla jsem něco, co teď nemám - krásně hubené tělo... Byla jsem vystresovaná ze školy, a zároveň spokojená díky hubnutí. Je to pro mě dobré připomenutí starých časů :)

*) ale na rozdíl od těch vzpomínek, o jejichž vybavování jsem se zmínila v předchozím článku, jsou tyto vzpomínky moc příjemné :)

A jaká je Vaše "vzpomínková" hudba? :)

Tess

22. 1. 2015

22. ledna 2015 v 23:26 | Tess |  Deník a jídelníčky
Ahojte :)

Ach jo, musím se učit, psát slohovky, dělat literární rozbory, vypracovávat a učit se otázky atd. A nezbláznit se z toho. Nezvládám to. Nic nedělám, a pak se divím, že nic nemám hotové. Nic se mi nechce, nic mě nebaví (snad krom dobrého pocitu ze splněných jídelníčků). Nejradši bych navěky zalezla někam pod zem. Anebo se v posteli stočila do klubíčka a spala a spala. A vypnula na chvíli mozek! Moc přemýšlím, ale o věcech, o kterých bych právě že asi raději přemýšlet neměla. Vkrádají se mi do hlavy nepříjemné vzpomínky (ale to ne jen dnes, už trochu déle).

Ale proč to sem vlastně píšu? Vždyť každá z nás má svých starostí až nad hlavu... Omlouvám se Vám za "menší" výlev - ani jsem nad tím moc nepřemýšlela, když jsem to psala.


ABC Diet pokračuje úspěšně, chtěla jsem Vám moc a moc poděkovat za včerejší krásné komentáře, hrozně jste mě tím "nakoply" a povzbudily do další práce :* :)

Dnešní jídelníček:
Snídaně: nic
Svačina: Olma Klasik bílý jogurt, 150 g (390 kJ)
Oběd: nic
Svačina: salátová okurka, 130 g (90 kJ)
Večeře: salátová okurka, 100 g (70 kJ)
Pití: voda
Plán: 200 kcal
Skutečnost: 131 kcal (550 kJ)
Pohyb: 20 min kolo

Jídelníček fajn, pohyb nic moc ;)

Gratuluji Vám, pokud jste to dočetly až do konce :D Mějte se krásně! ;)

Tess

21. 1. 2015

22. ledna 2015 v 0:16 | Tess |  Deník a jídelníčky
Ahoj, holčiny :)

Dnes jsem si naplánovala 2 rajčata, vaječný bílek (kvůli bílkovinám) a popř. ještě kousek okurky. Ale odpoledne jsme se trochu nepohodli s tátou, a tak mě úplně přešla chuť k jídlu (což mi ale vlastně vůbec nevadilo :D). Dnešní jídelníček tedy nakonec vypadal takto:

Snídaně: nic
Svačina: nic (ve škole se mi teď nechce jíst - nechci, aby se všichni dívali, jak se cpu...)
Oběd: rajče, 150 g (135 kJ)
Svačina: nic
Večeře: rajče, 150 g (135 kJ)
Pití: voda, zelený čaj
Plán: 150 kcal
Skutečnost: 64 kcal (270 kJ)
Pohyb: 20 min kolo, 10 min chůze, 10 min cardio (podle videa - zde) + 100 cviků na břicho (částečně jsem se inspirovala tady), 50 na zadek, 100 na lýtka, 20 unožování, 10 kliků

Jsem spokojená :) Ale překvapilo mě (a to nemile), jak mě to cardio unavilo - nemám žádnou výdrž... :(

Mějte se krásně :*

Tess

20. 1. 2015

21. ledna 2015 v 2:00 | Tess |  Deník a jídelníčky

Zdravím :) Tak dnes jsem měla na plánu hladovku a splnila jsem ji. Bylo to fajn :)

Jídlo: nic
Pití: voda
Plán: 0 kcal
Skutečnost: 0 kcal
Pohyb: 35 min chůze

Zítra Vás oběhnu, teď už jdu honem spát :) Mějte se, kočky :*

Tess

19. 1. 2015

19. ledna 2015 v 20:46 | Tess |  Deník a jídelníčky
Zdravím Vás, kočky :)

Jak jsem psala už v jednom z předchozích článků, začínám držet ABC Diet. Jsem opravdu ráda, že mé odhodlání je zpět! Jsem z toho nadšená :D Cítím, že dokážu zhubnout, a myslím, že mi to takto podle nějakého plánu půjde lépe než bez něj. Rozhodla jsem se však si dietu trochu "upravit". Žádné velké zásahy to ale opravdu nejsou - jde vlastně jen o to, že si ji trochu prodloužím :) Od teď se tak minimálně 140 dnů nezastavím (jsem v maturitním ročníku, takže mě čeká v dubnu a květnu maturita a v červnu nějaké přijímačky), tudíž na jídlo nebudu mít vůbec čas a doufám, že ani pomyšlení. A tak jsem si tedy naplánovala, že si 50denní ABC dietu protáhnu na 140denní :D Přičemž podle plánku začínám devátým dnem - tím desátým jsem začínat nechtěla, protože to je hladovka.


Dnes jsem tedy měla svůj první den diety a tady je jídelníček:
Snídaně: Psyllium a voda (30 kJ)
Svačina, oběd: hruška, 260 g (740 kJ)
Svačina: bílá paprika, 90 g (60 kJ) + Zátkův graham plátek, 5 ks (585 kJ)
Večeře: salátová okurka, 170 g (120 kJ)
Pití: voda
Plán: 500 kcal
Skutečnost: 367 kcal (1 535 kJ)
Pohyb: 20 min kolo

Pohyb bych určitě měla zlepšit, ale jinak jsem ráda, že mám první den (úspěšně) za sebou :) Zítra mě čeká půst, tak mi držte palce :)

Doufám, že se Vám daří!

Tess

Exactly...

19. ledna 2015 v 0:37 | Tess |  Thinspiration


Let's go on.

Neskončila jsem :)

13. ledna 2015 v 0:44 | Tess
Ahoj, holčiny! Tento článek bude velmi krátký, jenom informativní. Nebojte, neskončila jsem! Jsem tu pořád s Vámi a jsem neskutečně moc ráda, že Vy také. Nebýt Vaší podpory, nevím, jak bych tu krizi před týdnem zvládla. Upřímně Vám za vše děkuji!

V průběhu týdne jsem v oblasti jídla zaznamenala střídavé úspěchy, jeden den super, další den na nic, ale teď mám zpět své odhodlání a motivaci to dotáhnout do konce. Společně to dokážeme :) Doufám jenom, že budu mít čas sem chodit denně, protože mám teď školy až nad hlavu... Ale tak to máme asi všechny.

Tak nakonec to tak krátké ani nebylo :D Držte se, zlatíčka, jsme v tom spolu :*

Tess

Dost...!

6. ledna 2015 v 20:48 | Tess |  Deník a jídelníčky
Ahoj :) V prvé řadě bych Vám chtěla moc poděkovat za Vaše komentáře k minulému článku, jste hrozně hodné, holky, vážím si toho a děkuju Vám :* Kdybyste však věděly, co nevíte... No, čtěte dál.

Dneska to bude dlouhý článek. Budou to hlavně události včerejšího dne a mé myšlenky. Ale nejdřív začnu nedělí, ta byla fajn (kéž by to takhle platilo pořád):
Snídaně: mandarinka, 40 g (90 kJ)
Svačina: Pilos tvaroh odtučněný, 120 g (335 kJ)
Oběd: nic
Svačina: mrkev, 230 g (400 kJ)
Večeře: nic
Pití: voda
Pohyb: žádný

No ale pondělí... Začala škola. V noci jsem toho moc nenaspala, učila jsem se na test z angličtiny. Celý den jsem pak byla unavená. A možná taky proto se ten den nakonec tak pokazil... Dá se to totiž popsat jediným slovem: přejídání. Ale nešlo o "anorektické přejezení" jedním rohlíkem, bylo to opravdové přežrání. Prostě selhání.

Nebudu Vám sem dopodrobna psát celý svůj jídelníček, článek by se tím dost natáhl. Napíšu jen, že jsem přijmula asi 250 % toho, co by měl přijmout normální dospělý člověk. Nacpávala jsem se vším - pečivem, sýrem, šunkou, cukrovím, zmrzlinou, ale hlavně jsem si "ujížděla" na sladkém pečivu. Samozřejmě následovala hromada výčitek, ale jenom jsem je zajedla - s tím, že je to dnes už stejně pokažené a nemá cenu se snažit. Bylo (stále je) mi hrozně špatně, z jídla i ze sebe.

Celý den jsem strávila u počítače. Na úkor učení, samozřejmě. Dívala jsem se na takovou americkou "ujetinu" Malé královny krásy a pak na jeden díl Jste to, co jíte. Jak na potvoru se tam zrovna mluvilo i o PPP. A já jsem to zajídala koblihou... Nenávidím se.

Večer jsem byla unavená, ale spát jsem ještě nešla. Proč taky? Proč bych měla svému tělu umožnit jít si odpočinout (po téměř 40 hodinách bez spánku), když si to stejně vůbec nezaslouží? Když nic nedokázalo? Když jsem já nic nedokázala? Nezáleží mi na něm. Nezáleží mi na sobě. Nenávidím se.

Když jsem v noci usnula, zdálo se mi o tom, jak v parku běhám. Chtěla jsem vyběhat vše, co jsem snědla (v tom případě bych ale musela utíkat tak 100 let). Pak se ten sen nějak zvrtl a já jsem byla u nějakého velkého jezera na mole (na platě, na flosu - říkejte tomu, jak chcete), odkud se nastupuje na loď nebo odkud nastupují třeba veslaři. To molo se hrozně houpalo a pak se z ničeho nic zvedlo vysoko do vzduchu a já se nějakým způsobem ocitla v ohrožení života. Ale přežila jsem. Pak střih. Jsem s kolegy z práce a jedné své kolegyni, kterou mám moc ráda (ale upřímně, není to ironie!), říkám, že je hnusná. Smějeme se tomu. Ale v podstatě to myslím na sebe. Nenávidím se.

Dnes ráno jsem zaspala, ale vlastně to nevadilo, protože mi odpadly první dvě hodiny. Cítila jsem v sobě ještě ty pachutě jídel, co jsem do sebe naládovala. Všimla jsem si, že je venku krásně (svítilo u nás sluníčko), ale bylo mi to tak nějak jedno. Celý den jsem nějak mimo.

Teď sedím u počítače a místo učení píšu. Mám v šuplíku projímadlo. Přemýšlím, že ho použiju. Ale ne, bojím se. Mám chuť jít zvracet. Přemýšlím, že půjdu. Ale to ne, mia mi nejde. Mám vedle sebe pinzetu (to je "můj nástroj"...). Přemýšlím, že prohloubím jizvy na svém předloktí. Ale udělám to? Na tohle jediné se teď cítím.

Taky jsem přemýšlela, co je lepší - dát si po přežíračce úplnou hladovku, nebo něco malého lehkého sníst? Co byste doporučily? To je taky jeden z mých problémů - o všem moc přemýšlím a málo dělám.

Jo a abych nezapomněla - včera ráno jsem se zvážila. 59 kg. Teď jsem se zvážila znova. 60,5 kg.

Na závěr ještě pár myšlenek, co se mi při psaní honily hlavou a nevěděla jsem, kam zařadit.
- Nemám hlad, nepřejedla jsem se z hladu. Asi mám jen potřebu udělat něco, co mě bude bolet a z čeho mi bude fyzicky špatně.
- Nejraději bych zmizela. Vůbec nechci vycházet. Nikdy, nikam.
- V zajetí perfekcionismu. Jsem vlastní obětí.
- Jsem slaboch. Nikdy nic nedokážu. Nedokážu zhubnout...


Tessina

P.S.: Blog mi dává možnost se ze všeho vypsat. Jsem za to ráda. Ať už jste to dočetly do konce nebo ne, jsem ráda, že tu jste <3